קוסמטיקה

להתאפר נכון בימי החורף הקשוחים

Booking.com

חורף 2024 מתארך לו השנה יותר מהרגיל עם לא מעט ימים סוערים וגשומים במיוחד, קור סגרירי וטמפרטורות נמוכות במשך רוב שעות היממה. בין הטיפות המרטביות והרוחות המנשבות, חשוב לדעת להמשיך להתאפר באופן שיחמיא לעור הפנים אך גם ובעיקר יתאים למזג האוויר שבחוץ – ריכזנו עבורך כאן מספר טיפים שיוכלו לסייע לך במשימה.

צלליות או לא להיות: ראשית כל, כדאי להבין בבסיס הדברים כי איפור פנים בעונת החורף שונה מאוד מאיפור בשאר
ימות השנה, בדגש כמובן על הקיץ הישראלי. התאמת האיפור לעונה מאפשרת רמה אחרת של נוחות לצד הרבה לסטייל. בתור התחלה, כדאי לבחור לעשות שימוש עם צלליות לעיניים בגוון מה שיותר טבעי כאשר יש לזכור את ההבדלים בין הצלליות – צללית במרקם פודרה דחוס תעניק זוהר ועמידות בעוד שצללית דקה תצריך מריחת מספר שכבות לפחות.

כדאי גם למרוח פריימר לקיבוע האיפור (ולסגירת נקבוביות פתוחות בעור שמן), ולהשתמש בגוונים מעושנים של ירוק במבוק, חאקי, זהב, בורדו, חרדל, אפור וכסף כדי להתאים לעור בהיר ופחות שזוף. הטרנד המרכזי בחורף הנוכחי הוא העצמה נשית ממקורות השראה שונים, בעיקר מתקופת שנות ה-70. לכן רצוי כאמור לבחור צלליות בגוון כמה שיותר טבעי או לחילופין לשנות את הפרדיגמה הרגילה בנגיעות של זהב ולהשתמש בצלליות פודרה דחוסות לזוהר ועמידות.

לא לשכוח פריימר ו-מייק אפ: גם ובעיקר בחורף, חשוב להקפיד לנקות את הפנים בתכשירים איכותיים ולמרוח קרם לחות כדי להתגבר על היובש באוויר, אך חשוב במקביל גם לשמור על גימור יפה ומתוחכם. החורף הוא זמן מצוין לשלוף את הפריימר המועדף שלך כדי לקבע איפור ולסגור נקבוביות לעור שמן.

בנוסף בחורף העור בהיר יותר ופחות שזוף ולכן יש להתאים אותו למייק אפ מחמיא – הניחי מעט איפור על האצבע, שלבי נגיעה בעדינות בנקודה קטנה בפנים וביצוע תנועת טשטוש. אם הכתם נעלם, ניתן להסיק שמדובר בגוון אידיאלי ומתאים לחורף. כדי למרוח את האיפור עצמו על הפנים בצורה אידיאלית השתמשי בספוג או מברשת.

תמיד כדאי ללמוד ולהתחדש: הדרך הטובה ביותר ללמוד כיצד לאפר את עצמך באופן מושלם בכל ימות השנה היא כמובן ללכת לסדנת איפור. כל סדנה שכזו יכולה להעניק ידע פרקטי רב לצד טכניקות לשימוש נכון עם מוצרי איפור פנים איכותיים שיניבו תוצאות ראויות. סדנאות אלו מועברות לרוב על-ידי מאפרת מקצועית באווירה אינטימית ומתאימות לנשים בכל הגילאים. אפשר גם להירשם לסדנת איפור מקצועית כדי להפוך תחביב לקריירה או סתם כדי להוסיף קצת ידע חיוני לחיים. בסדנאות שכאלו תלמדו בין היתר על ההבדל בין איפור ערב ובוקר, איפור לאירועים והמוצרים שהופכים קוסמטיקאית רגילה למקצוענית.

נסכם ונאמר כי בחורף איפור פנים נכון ומתאים הוא איפור המדגיש ומייפה היטב את תווי הפנים. השתמשי בגוונים חמים יותר ואל תשכחי לעשות שימוש במוצרי איפור איכותיים כדי לקבל את התוצאות האידאליות בימי החורף הקרים והקשוחים.

Booking.com

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button