קוסמטיקה

טיפים לאיפור עמיד וזוהר לארוחת הפסח

Booking.com

פסח הוא החג המושלם להתרעננות, אסתטיקה, טיפוח והשקעה בלוק מתוקתק מכף רגל ועד ראש, כזה שיקטוף מחמאות ופירגונים לאורך כל מפגש ארוחת הסדר המסורתית. לוק מתוקתק כולל בתוכו כמובן גם איפור מוקפד ובשל הנטייה של ערב הסדר החגיגי להתארך לפעמים מעבר למתוכנן (מסיימים את ההגדה או לא?) כדאי בהחלט להקפיד על איפור איכותי ועמיד, כזה שיישאר זוהר גם אחרי כל השירים והמנות האחרונות. לשם כך ריכזנו עבורך כאן כמה טיפים חשובים שיסייעו לך במשימה המאתגרת:

נתחיל בשפתיים

בליל הסדר אנו מרבים לעשות בעיקר שני דברים, לדבר ולאכול. החל מהתעדכנות כללית בכל המי והמה של ענייני המשפחה והאורחים ועד לקריאת ההגדה הארוכה ומלמול כל השירים – השפתיים שלנו בהחלט יעבדו שעות נוספות, אם נרצה וגם אם לאו. שלא נדבר על כמות האוכל שנמצאת על השולחן בליל הסדר, כי בכל זאת קשה לסרב למאכלים המסורתיים עליהם השקיעה כמו תמיד הדודה או האמא, או מי שבחר לארח את כולם הפעם. ועדיין ישנן דרכים להנות ממרבית המטעמים ועדיין לשמור על מראה שפתיים זוהר ונעים, לשם כך אנחנו ממליצות לשים שפתון עדין בגוון טבעי בכדי שלא יראו הבדל מאוד גדול לאחר כל האכילה ולהוסיף גם חיזוק עם שמן שפתיים מטפח כדי לרענן את השפתיים לאחר סיום הסעודה רגע לפני כל הפרידות והנשיקות לכולם. 

נעבור לעיניים

במפגש חגיגי כל כך עם כל המשפחה, חשוב להקפיד על איפור עיניים עמיד ולעשות שימוש באייליינר טוש איכותי
ומסקרה טובה, לכל מקרה שלא יהיה, גם אם נתרגש קצת מהקטנים שקוראים את ההגדה בפעם הראשונה, או מהרגעים של סבא וסבתא מחזיקים את הנכד החדש ובמקרה תעלה לנו דמעה קטנה, וגם אם השעה כבר תהיה ממש מאוחרת והפיהוקים שלנו יגרמו לאזור מסביב לעיניים להירטב קלות. מסקרה עמידה במים היא המצרך המתבקש כאן, כנ״ל בנוגע לצלליות עמידות שיחזיקו לאורך זמן ולא חלילה ימרחו לאחר אירוע בלת"ם לא צפוי.

גם בחום וגם בקור, עור פנים מושלם

חג הפסח מתרחש לרוב בימים בהם מזג האוויר לא ממש סגור על עצמו ויכולים להפתיע אותנו כמה לילות קרירים עם ימים חמים במיוחד של עונת המעבר. בכדי שתמיד תיראי רעננה, זוהרת וחיונית, הקפידי להשתמש בפריימר איכותי שיעניק לך מראה עור נעים לא משנה כמה שעות עברו מרגע האיפור. השתמשי גם בסומק בגוון מתאים ומחמיא כזה שיפיח בך חיות וייתן לך את הזוהר המתבקש באווירת החג לא משנה מה מזג האוויר בחוץ. במקרה ועדיין לא שמעת או נחשפת לאפשרות, אנחנו יכולות להמליץ לך לנסות את Sunny Sunburn Liquid Blush סומק נוזלי מצוין של "ביינטע", מותג הביוטי של נטע אלחמיסטר. כמו כן, גם שימר איכותי ברמת גימור גבוהה יעניק לעור שלך את כל מה שאת צריכה – חיות, זוהר ובעיקר תחושה רעננה לאורך כל שעות הערב החגיגי.

לסיכום הדברים, בליל הסדר הזה אתן מגיעות לארוחה מוקפדות, זוהרות ומלאות ביופי עם איפור עמיד ומדויק כמו פריימר איכותי, סומק מצוין, שפתון עדין ומחמיא ואיפור עיניים שלא יזוז ממקומו. שיהיה בהצלחה עם כל המשפחה וכמובן חג שמח!

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button